01. terug naar start
|
02. terug naar start
|
03. terug naar start
|
04. terug naar start
|
05. terug naar start
|
06. terug naar start
|
07. terug naar start
|
08. terug naar start
|
09. terug naar start
|
10. terug naar start
|
11. terug naar start
|
12. terug naar start
|
13. terug naar start
|
14. terug naar start
|
15. terug naar start
|
16. terug naar start
|
17. terug naar start
|
18. terug naar start
|
19. terug naar start
|
20. terug naar start
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ford model T
|
DAF 33 de luxe
|
Horch 853
|
VW Golf III
|
Renault Megane
|
Cadillac Eldorado Seville Hardtop Coupe
|
Dodge Charger RT
|
Lotus Elan S2
|
Mercedes C klasse midden klasse
|
Aston Martin DB5
|
Porsche 911 Carrera
|
Corvette C5
|
Ferrari California
|
DAF XF 105
|
DAF XF 480
|
Ferrari F2004 Michael Schumacher
|
Formule 1 auto
|
McLaren 720 S
|
Bugatti Chiron
|
Lotus Evija
|
|
1925
|
1973
|
1937
|
1994
|
2013
|
1959
|
1969
|
1995
|
2018
|
1964
|
1984
|
2002
|
2016
|
2015
|
2017
|
2004
|
2019
|
2017
|
2016
|
2021
|
|
motor type = benzine
|
motor type = boxer 2 benzine
|
motor type = in lijn 8
|
motor type = in lijn 4 - AAM
|
motor type = benzine
|
motor type = benzine
|
motor type = V8 benzine
|
motor type = benzine
|
motor type = 200 D diesel
|
motor type = inline 6 benzine
|
motor type = boxer 6 benzine
|
motor type = V8 benzine
|
motor type = V8 benzine
|
motor type = Pakkar MX-13 375
|
motor type = turbo diesel MX13
|
motor type = V10
|
|
motor type = V8
|
motor type = W16
|
motor type = elektrisch
|
|
topsnelheid = 72 km/uur
|
topsnelheid = 113 km/uur
|
topsnelheid = 140 km/uur
|
topsnelheid = 164 km/uur
|
topsnelheid = 190 km/uur
|
topsnelheid = 205 km/uur
|
topsnelheid = 220 km/uur
|
topsnelheid = 220 km/uur
|
topsnelheid = 226 km/uur
|
topsnelheid = 240 km/uur
|
topsnelheid = 245 km/uur
|
topsnelheid = 275 km/uur
|
topsnelheid = 316 km/uur
|
|
topsnelheid = 90 km/uur begrensd
|
|
topsnelheid = 360 km/uur
|
topsnelheid = 341 km/uur
|
topsnelheid = 420 km/uur
|
topsnelheid = 320 km/uur
|
|
|
|
|
acceleratie 0->100 = 14,0 sec
|
acceleratie 0->100 = 9,7 sec
|
acceleratie 0->100 = 10,5 sec
|
acceleratie 0->100 = 5,2 sec
|
acceleratie 0->100 = 7,2 sec
|
acceleratie 0->100 = 8,5 sec
|
acceleratie 0->100 = 6,8 sec
|
acceleratie 0->100 = 5,9 sec
|
acceleratie 0->100 = 4,5 sec
|
acceleratie 0->100 = 3,6 sec
|
|
|
|
acceleratie 0->100 = 2,6 sec
|
acceleratie 0->100 = 2,9 sec
|
acceleratie 0->100 = 2,5 sec
|
acceleratie 0->100 = < 3,0 sec
|
|
cilinder inhoud = 2900 cc totaal
|
cilinder inhoud = 746 cc totaal
|
cilinder inhoud = 4.946 cc totaal
|
cilinder inhoud = 1.781 cc totaal
|
cilinder inhoud = 1.197 cc totaal
|
cilinder inhoud = 6.384 cc totaal
|
cilinder inhoud = 6.974 cc totaal
|
cilinder inhoud = 1.588 cc totaal
|
cilinder inhoud = 1.597 cc totaal
|
cilinder inhoud = 3.996 cc totaal
|
cilinder inhoud = 3.164 cc totaal
|
cilinder inhoud = 5.666 cc totaal
|
cilinder inhoud = 3.855 cc totaal
|
cilinder inhoud = 12.900 cc totaal
|
cilinder inhoud = 12.900 cc totaal
|
cilinder inhoud = 3.000 cc totaal
|
|
cilinder inhoud = 3,994 cc totaal
|
cilinder inhoud = 7.993 cc totaal
|
cilinder inhoud = nvt
|
|
aantal cilinders = 4
|
aantal cilinders = 2
|
aantal cilinders = 8
|
aantal cilinders = 4
|
aantal cilinders = 4
|
aantal cilinders = 8
|
aantal cilinders = 8
|
aantal cilinders = 4
|
aantal cilinders = 4
|
aantal cilinders = 6
|
aantal cilinders = 6
|
aantal cilinders = 8
|
aantal cilinders = 8
|
aantal cilinders = 6
|
aantal cilinders = 6
|
aantal cilinders = 10
|
|
aantal cilinders = 8
|
aantal cilinders = 16
|
aantal elektro-motoren = 4
|
|
per cilinder = 725 cc
|
per cilinder = 373 cc
|
per cilinder = 618 cc
|
per cilinder = 445 cc
|
per cilinder = 299 cc
|
per cilinder = 798 cc
|
per cilinder = 872 cc
|
per cilinder = 397 cc
|
per cilinder = 399 cc
|
per cilinder = 666 cc
|
per cilinder = 527 cc
|
per cilinder = 708 cc
|
per cilinder = 482 cc
|
per cilinder = 2150 cc
|
per cilinder = 2150 cc
|
per cilinder = 300 cc
|
|
per cilinder = 499 cc
|
per cilinder = 499 cc
|
locatie = op elk wiel één motor
|
|
vermogen= 20 PK ; 14,7 kWatt
|
vermogen= 32 PK ; 23,5 kWatt
|
vermogen= 106 PK ; 78 kWatt
|
vermogen= 75 PK ; 55,2 kWatt
|
vermogen= 132 PK ; 97 kWatt
|
vermogen= 350 PK ; 257 kWatt
|
vermogen= 431 PK ; 317 kWatt
|
vermogen= 158 PK ; 116 kWatt
|
vermogen= 160 PK ; 118 kWatt
|
vermogen= 286 PK ; 210 kWatt
|
vermogen= 231 PK ; 170 kWatt
|
vermogen= 345 PK ; 253 kWatt
|
vermogen= 561 PK ; 412 kWatt
|
vermogen= 510 PK ; 375 kWatt
|
vermogen= 482 PK ; 355 kWatt
|
vermogen= 950 PK ; 700 kWatt
|
|
vermogen= 720 PK ; 530 kWatt
|
vermogen= 1500 PK ; 1103 kWatt
|
vermogen= 2000 PK ; 1470 kWatt
|
|
bij toerental = 1800 toeren/min
|
bij toerental = 4200 toeren/min
|
bij toerental = 3200 toeren/min
|
bij toerental = 5000 toeren/min
|
bij toerental = 5500 toeren/min
|
bij toerental = 4700 toeren/min
|
bij toerental = 5000 toeren/min
|
bij toerental = 6000 toeren/min
|
bij toerental = 3200-4800 t/m
|
bij toerental = 5500 toeren/min
|
bij toerental = 5900 toeren/min
|
bij toerental = 5400 toeren/min
|
bij toerental = 7500 toeren/min
|
bij toerental = 1000-1500 t/m
|
bij toerental = 1500 toeren/min
|
bij toerental = 18.300-19.000 t/m
|
|
bij toerental = 7000 toeren/min
|
bij toerental = 6700 toeren/min
|
500 PK per motor
|
|
|
koppel = 57 Nm
|
|
koppel = 140 Nm
|
koppel = 205 Nm
|
koppel = 590 Nm
|
koppel = 664 Nm
|
koppel = 198 Nm
|
koppel = 360 Nm
|
koppel = 391 Nm
|
koppel = 284 Nm
|
koppel = 483 Nm
|
koppel = 755 Nm
|
koppel = 2.500 Nm
|
koppel = 2.300 Nm
|
|
|
koppel = 770 Nm
|
koppel = 1600 Nm
|
koppel = 1700 Nm
|
|
|
bij toerental = 4200 toeren/min
|
|
bij toerental = 2500 toeren/min
|
bij toerental = 2000 toeren/min
|
bij toerental = 3400 toeren/min
|
bij toerental = 4000 toeren/min
|
bij toerental = 4200 toeren/min
|
bij toerental = 1600 toeren/min
|
bij toerental = 4000 toeren/min
|
bij toerental = 4800 toeren/min
|
bij toerental = 4200 toeren/min
|
bij toerental = 4750 toeren/min
|
bij toerental = 1000-1500 t/m
|
bij toerental = 1000 toeren/min
|
|
|
bij toerental = 5500 toeren/min
|
bij toerental = 2000-6000 t/m
|
|
|
|
koppel per 1 cilinder = 28,5 Nm
|
|
koppel per 1 cilinder = 35 Nm
|
koppel per 1 cilinder = 51,3 Nm
|
koppel per 1 cilinder = 73,8 Nm
|
koppel per 1 cilinder = 83 Nm
|
koppel per 1 cilinder = 49,5 Nm
|
koppel per 1 cilinder = 90 Nm
|
koppel per 1 cilinder = 65,2 Nm
|
koppel per 1 cilinder = 47,3 Nm
|
koppel per 1 cilinder = 60,4 Nm
|
koppel per 1 cilinder = 94,4 Nm
|
koppel per 1 cilinder = 416,7 Nm
|
koppel per 1 cilinder = 383,4 Nm
|
|
|
koppel per 1 cilider = 96,3 Nm
|
koppel per 1 cilider = 100 Nm
|
koppel per motor = 425 Nm
|
|
boring * slag = 95,25 * 101,6 mm
|
boring * slag = 85,5 * 65,0 mm
|
boring * slag = 87 * 104 mm
|
boring * slag = 81,0 * 86,4 mm
|
boring * slag = 72,2 * 73,2 mm
|
boring * slag = 102 * 99 mm
|
boring * slag = 108 * 95 mm
|
boring * slag = 80 * 79 mm
|
|
boring * slag = 96 * 92 mm
|
boring * slag = 95,0 * 74,4 mm
|
boring * slag = 99,0 * 92,0 mm
|
boring * slag = 86,5 * 82,0 mm
|
boring * slag = 130 * 162 mm
|
|
boring * slag = zoiets als 90 * 45 mm
|
|
boring * slag = 93,0 * 73,5 mm
|
boring * slag = 86 * 86 mm
|
boring * slag = nvt
|
|
verhouding boring : slag = 1 : 1,07
|
verhouding boring : slag = 1,32 : 1
|
verhouding boring : slag = 1 : 1,20
|
verhouding boring : slag = 1 : 1,07
|
verhouding boring : slag = 1 : 1,02
|
verhouding boring : slag = 1,03 : 1
|
verhouding boring : slag = 1,14 : 1
|
verhouding boring : slag = 1,01 : 1
|
|
verhouding boring : slag = 1,04 : 1
|
verhouding boring : slag = 1,28 : 1
|
verhouding boring : slag = 1,08 : 1
|
verhouding boring : slag = 1,05 : 1
|
verhouding boring : slag = 1 : 1,25
|
|
verhouding boring : slag = 2 : 1
|
verhouding boring : slag = 2 : 1
|
verhouding boring : slag = 1,27 : 1
|
verhouding boring : slag = 1 : 1
|
verhouding boring : slag = nvt
|
|
compressie verhouding = 5,5 : 1
|
compressie verhouding = 7,5 : 1
|
|
compressie verhouding = 9,0 : 1
|
|
compressie verhouding = 10,5 : 1
|
compressie verhouding = 10,25 : 1
|
compressie verhouding = 8,2 : 1
|
|
compressie verhouding = 8,8 : 1
|
compressie verhouding = 10,3 : 1
|
compressie verhouding = 10 : 1
|
compressie verhouding = 9,5 : 1
|
compressie verhouding = 17,5 : 1
|
|
compressie verhouding = 12 : 1
|
|
compressie verhouding = 8,7 : 1
|
|
|
|
turbo = nee
|
turbo = nee
|
turbo = nee
|
turbo = nee
|
turbo = ja
|
turbo = nee
|
turbo = nee
|
turbo = nee
|
turbo = turbo intercooler
|
turbo = nee
|
turbo = nee
|
turbo = nee
|
turbo = ja
|
turbo = ja
|
turbo = ja
|
turbo = nee
|
turbo = ja
|
turbo = 2x turbo + intercooler
|
turbo = 4x turbo + intercooler
|
turbo = nvt
|
|